Κυριακή 12 Μαρτίου 2017

ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΠΑΛΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ;;;

Αλλαγή στο πρόγραμμα σπουδών της Ιστορίας ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας

Δημοσιεύθηκε στις: 12 Μαρτίου 2017, 12:45
Την επικείμενη αλλαγή στο πρόγραμμα σπουδών της Ιστορίας, αλλά και τη σταδιακή κατάργηση του βιβλιοκεντρικού πολιτισμού της εκπαίδευσης, εκτός των αλλαγών που θα προκύψουν για το λύκειο και την τριτοβάθμια εκπαίδευση, ανακοίνωσε σε ημερίδα της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ, ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου.
Αλλαγή στο πρόγραμμα σπουδών της Ιστορίας ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας
«Το ΙΕΠ θα ανοίξει τη συζήτηση σύντομα για τα προγράμματα σπουδών Ιστορίας», είπε ο κ. Γαβρόγλου και χαρακτήρισε «ευκαιρία» το να «μιλήσουμε για το πώς θέλουμε να διδάσκεται η Ιστορία».
Ο υπουργός πρόσθεσε ότι «βρισκόμαστε στο τέλος του βιβλιοκεντρικού πολιτισμού μας», με την είσοδο των νέων τεχνολογιών στην καθημερινότητα, αλλά και στο σχολείο. «Το σχολείο και το πανεπιστήμιο είναι θεσμοί μέσα στους οποίους καλλιεργήθηκε ο βιβλιοκεντρικός πολιτισμός», τόνισε και επεσήμανε ότι, αν και η μετάβαση δεν θα γίνει άμεσα, αλλά μέσα σε βάθος λίγων δεκαετιών, οι μεταρρυθμίσεις που θα γίνουν τώρα, θα αποτελέσουν τα πρώτα στάδια της αλλαγής.
Ο κ. Γαβρόγλου επανέλαβε την ανάγκη αλλαγής στο λύκειο, λέγοντας ότι «οι δύο τελευταίες τάξεις του εκφράζουν μια κοινωνική παθογένεια» και την ανάγκη «αποδραματοποίησης» των πανελλαδικών εξετάσεων.
Επίσης, για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, ο υπουργός έθιξε το ζήτημα των επαγγελματικών δικαιωμάτων, χαρακτηρίζοντάς το «ένα από τα πιο σύνθετα ζητήματα». «Είμαστε αποφασισμένοι να προχωρήσουμε σε αυτό το ζήτημα. Δεν έχουν δικαιώματα οι κλάδοι που δεν είναι διαπλεκόμενοι. Όπου έχουν δοθεί, δόθηκαν με βάση εξουσίες», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Γαβρόγλου προαναγγέλλοντας πρωτοβουλίες και στον τομέα αυτό.
Στην ημερίδα, εξάλλου, μίλησαν ο πρόεδρος του ΙΕΠ, Γεράσιμος Κουζέλης, ο οποίος ανέλυσε τις βασικές αρχές της πρότασης του Ινστιτούτου για τις αλλαγές στο λύκειο, ο Θέμης Κοτσιφάκης, συντονιστής του τμήματος Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, που ανέλυσε τις βασικές γραμμές για την αναβάθμιση της τεχνικής εκπαίδευσης και ο Ερρίκος Βεντούρας, καθηγητής του ΤΕΙ Αθήνας, ο οποίος τοποθετήθηκε για ζητήματα λειτουργίας και οργάνωσης των ΤΕΙ.
ethnos.gr


Πηγή: http://www.onlarissa.gr/2017/03/12/allagi-sto-programma-spoudon-tis-istorias-anakinose-o-ipourgos-pedias/

Σάββατο 11 Μαρτίου 2017

ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΟΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ;;;

Σοκ: Απαγχονίστηκε 35χρονος στο Βόλο!

Δημοσιεύθηκε στις: 10 Μαρτίου 2017, 18:14
Ένας 35χρονος άνδρας βρέθηκε απαγχονισμένος στο σπίτι όπου διέμενε στη Δράκεια από οικείους του και ήδη το χώρο έχει αποκλείσει η Αστυνομία που δεν επέτρεψε τη μεταφορά της σορού του στο Νοσοκομείο.
Το ΕΚΑΒ ενημερώθηκε στις 14.10 σήμερα για αυτοκτονία άνδρα στη Δράκεια, πήγε επί τόπου κινητή μονάδα με γιατρό, που διαπίστωσαν ότι ο άτυχος αυτόχειρας ήταν νεκρός, αλλά η Αστυνομία δεν επέτρεψε τη μεταφορά της σορού στο Νοσοκομείο και πιθανόν κλήθηκε να πάει επί τόπου ιατροδικαστής.
magnesianews.gr


Πηγή: http://www.onlarissa.gr/2017/03/10/sok-apagchonistike-35chronos-sto-volo/

ΑΦΥΠΙΝΣΗ ΜΑΡΤΙΟΥ ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΜΕΝΗΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ...

Η  αξιόλογη προσπάθεια εθνικού και κοινωνικού προσανατολισμού, που διαβάζεται κάθε μήνα κι από περισσότερους Πολίτες... αυτό το μήνα ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ τα ΠΡΩΤΑ της Γενέθλια...Η μόνη έντυπη έκφραση του Ευρύτερου Πατριωτικού χώρου στη Θεσσαλία...

ΓΙΑ να σας αποσταλλεί ένα τεύχος της ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ ή να γίνετε συνδρομητές επικοινωνήστε στα τηλ: 2410289807 και 6936066108 και στα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία: naris_al@yahoo.gr και keepanafora@gmail.com

ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;;;

Περιφερειακή υπερδύναμη η Τουρκία με πυρηνικά, S-400 και ενεργειακούς αγωγούς

Περιφερειακή υπερδύναμη η Τουρκία με πυρηνικά, S-400 και ενεργειακούς αγωγούς

Τι συζήτησαν Πούτιν και Ερντογάν - Η αμυντική συνεργασία που αλλάζει τις ισορροπίες στην περιοχή - Προβληματισμός για την εμμονή να χτίσει πυρηνικό σταθμό στο Ακούγιου, σε μια  σεισμογενή περιοχή

Δεκαπέντε μήνες μετά την κατάρριψη του ρωσικού SU-24 στην συρο-τουρκική μεθόριο από τις τουρκικές ένοπλες δυνάμεις οι σχέσεις Ρωσίας και Τουρκίας πέρασαν από το ναδίρ στο ζενίθ. Η θεαματική στροφή της Τουρκικής κυβέρνησης στην Συριακή κρίση επέτρεψε σε ένα μεγάλο βαθμό οι δύο χώρες να αναβαθμίσουν τη συνεργασία τους σε όλα τα επίπεδα και πλέον να αποκτά και στρατηγικό χαρακτήρα.

Μέσα από αυτό το πλαίσιο, η Άγκυρα φιλοδοξεί να μετατραπεί σε μια ακλόνητη περιφερειακή υπερδύναμη καθώς με την σύμπραξη των Ρώσων θα καταστεί ένας ανεξάρτητος και ισχυρός ενεργειακός παίκτης και ταυτόχρονα θα αποκτήσει πρόσβαση και στην πυρηνική ενέργεια που παγίως επιδιώκει  εδώ και δύο δεκαετίες.

Η αμυντική συνεργασία και οι S- 400
O ίδιος ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, στη διάρκεια της συνάντησης του με τον Ρώσο πρόεδρο Βλαντιμίρ Πούτιν, δήλωσε ότι τα βασικά στοιχεία της οικονομικής συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών είναι οι τομείς της
 αμυντικής βιομηχανίας και ο ενεργειακός τομέας.

«Θεωρώ, ότι σήμερα βασικά στοιχεία στη οικονομική συνεργασία των δύο χωρών, έγιναν 
η αμυντική βιομηχανία, ο ενεργειακός τομέας και άλλοι τομείς» δήλωσε χαρακτηριστικά ο 
Ερντογάν.

Η αναφορά στην αμυντική συνεργασία παραπέμπει ουσιαστικά στις διαπραγματεύσεις 
Ρωσίας Τουρκίας για πώληση και συμπαραγωγή  από την Τουρκία, του ρωσικού 
αντιαεροπορικού συστήματος S-400 οι οποίες όπως φαίνεται είναι στο τελικό στάδιο.

Τα παραπάνω που θα αλλάξουν την ισορροπία δυνάμεων στην περιοχή σε συνάρτηση με 
το γεγονος ότι η Τουρκία καθίσταται όλο και πιο απρόοπτη, όλο και πιο προκλητική στο
 Αιγαίο, και ταυτόχρονα όλο και πιο νευρική όπως σημειώνει με κάθε ευκαιρία ο Έλληνας 
Υπουργός Εξωτερικών δημιουργούν εύλογα ερωτήματα για την σταθερότητα στην
 ευρύτερη περιοχή της μεσογείου.

Ο εφιάλτης του Ακουγιού
Στην κορωνίδα των προκλήσεων που θα αντιμετωπίσει η Ελλάδα τα επόμενα χρόνια είναι 
κατασκευή του πυρηνικού σταθμού στο Ακουγιού. Όπως έγινε σαφές η Τουρκία σπεύδει 
να το κατασκευάσει άρον άρον με τη βοήθεια των Ρώσων. Στο παρελθόν Γάλλικές και
 Γερμανικές εταιρείες που είχαν αρχικά εκφράσει το ενδιαφέρον τους για την κατασκευή 
του σταθμού τελικά έκαναν πίσω. Τώρα όμως τα πράγματα με τους Ρώσους είναι 
διαφορετικά.

Τα σχέδια κατασκευής του αγωγού φυσικού αερίου Turkish Stream και του πυρηνικού 
σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στο «Ακουγιού», επιστρέφουν στην κανονική 
τους ροή και υλοποιούνται όλο και με πιο ταχείς ρυθμούς, δήλωσε χαρακτηριστικά ο
 Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν. Αξίζει να σημειωθεί ότι το έργο αυτό 
σχεδιάζεται από την Τουρκία εδώ και δύο δεκαετίες.

Ανήσυχοι οι σεισμολόγοι 
Οι σεισμολόγοι αναφέρουν ότι η περιοχή του Ακουγιού βρίσκεται πολύ κοντά στη γραμμή
 Μίσις - Τσεϊχάν. Ένα ρήγμα που είναι ικανό που μπορεί να προκαλέσει σεισμούς της 
τάξεως των 6,5 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ.

Στο παρελθόν οι Ελληνικές κυβερνήσεις είχαν εκφράσει εντονότατες επιφυλάξεις για το 
συγκεκριμένο έργο όχι μόνο για την κατακόρυφη αύξηση των περιβαλλοντικών κινδύνων,
 καθώς η περιοχή που έχει επιλεγεί για την εγκατάσταση του εργοστασίου έχει ιστορικό
 μεγάλων σεισμών και συνακόλουθων καταστροφών αλλά και για το ενδεχόμενο η τεχνολογία αυτή να χρησιμοποιηθεί από τη γειτονική χώρα για την ανάπτυξη πυρηνικών όπλων και την μετατροπή της σε πυρηνική δύναμη.

Οι παρεμβάσεις
Παλαιότερα οι Ελληνικές κυβερνήσεις στις επαφές με Ευρωπαίους και Αμερικανούς 
αξιωματούχους επεσήμαναν τον κίνδυνο να αποκτήσουν  πυρηνικό οπλοστάσιο οι Τούρκοι.
 Αυτές τις ανησυχίες παγίως οι σύμμαχοι και εταίροι τις αντιμετώπιζαν ως υπερβολικές.
Θεωρούσαν ότι μπορούσαν εύκολα να ελέγξουν τις τουρκικές κυβερνήσεις και να 
εμποδίσουν τέτοιες κινήσεις.  Τώρα όμως με τον «αλλοπρόσαλλο» χαρακτήρα της 
Τουρκικής ηγεσίας, τις απρόβλεπτες κινήσεις της στη διεθνή σκακιέρα και τη σύμπραξη με
 τους Ρώσους είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν μπορούν να παράσχουν τις ίδιες διαβεβαιώσεις
 στην Αθήνα.

Τέλος σε ότι αφορά τον αγωγό Tourkish Stream είναι γνωστό ότι αυτός κινείται στην
 αντίθετη κατεύθυνση των αμερικανικών συμφερόντων που προκρίνουν και υποστηρίζουν
 την κατασκευή του αγωγού ΤΑΡ. Ο Tourkish Stream υπό προϋποθέσεις θα μπορούσε να
 αυξήσει και τον ενεργειακό ρόλο της Ελλάδας στην περιοχή. Αυτό προϋποθέτει όμως  
διπλωματικές κινήσεις και πολιτικές συμφωνίες που όμως δεν ευνοούνται από τη σημερινή
 οικονομική κατάσταση της χώρας.

Αλλού οι επενδύσεις...
Στο μεταξύ όπως έγινε γνωστό η ρωσική επενδυτική εταιρεία Russian Direct Investment
 Fund και η τουρκική εταιρεία Renaissance Construction, θα επενδύσουν το ποσό των 200
 εκατομμυρίων η καθεμία σε διάφορα έργα στην Ρωσία. Σύμφωνα με δηλώσεις του
 προέδρου της Russian Direct Investment Fund Κιρίλ Ντμίτριεφ, «σήμερα υπεγράφη η
 πρώτη συμφωνία με την τουρκική εταιρεία Renaissance Construction, η οποία επενδύει σε
 υποδομές και κατασκευές» «και μαζί θα επενδύσουμε στις κατασκευές νοσοκομείων στην
 επικράτεια της Ρωσίας».

Ο ίδιος προσέθεσε, ότι η τουρκική εταιρεία θα επενδύσει και σε άλλους τομείς, ενώ 
νωρίτερα η ρωσική επενδυτική εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι θα δημιουργηθεί ένα κοινό
 ρωσο-τουρκικό επενδυτικό Ταμείο με κεφάλαια ύψους 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων. 
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

Αφανίζουν με πλαγίους τρόπους τους Έλληνες...

Σχεδόν 450.000 Έλληνες έφυγαν στο εξωτερικό

Σχεδόν 450.000 Έλληνες έφυγαν στο εξωτερικό
Τις χρόνιες παθογένειες στην αγορά εργασίας, τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αγορά αυτή σήμερα και ειδικά τα στοιχεία για τη μετανάστευση των Ελλήνων παρουσίασαν σήμερα οι ομιλητές σε ημερίδα που οργάνωσε το ελληνοαμερικανικό εμπορικό επιμελητήριο.
Όπως επισημάνθηκε στην ημερίδα, η Ελλάδα είναι μια χώρα που γερνάει με πολύ μεγάλη ταχύτητα – υπολογίζεται ότι το ένα τρίτο του πληθυσμού θα είναι πάνω από 60 ετών το 2030 – ενώ διαπιστώνεται και «διαρροή εγκεφάλων»: οι περίπου 450.000 Ελληνες που έφυγαν από την Ελλάδα την περίοδο 2008 – 2016 για να αναζητήσουν εργασία σε άλλες χώρες έχουν αποδώσει στις οικονομίες των χωρών αυτών, κυρίως του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γερμανίας, 50 δισεκατομμύρια ευρώ.
«Οι άνθρωποι αυτοί είναι στην πλειοψηφία τους κάτω των 45 ετών. Η επιστροφή τους πρέπει να γίνει εθνικός στόχος» συμφώνησαν οι πρώην υπουργοί Αννα Διαμαντοπούλου και Γιάννης Βρούτσης στη συζήτηση με θέμα «Ο ρόλος της κυβέρνησης στην προσέλκυση και συγκράτηση του ταλέντου για τη διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της χώρας».
Η Άννα Διαμαντοπούλου, επικεφαλής σήμερα του Δικτύου για τη Μεταρρύθμιση στην Ελλάδα και την Ευρώπη, υπογράμμισε ότι για την αντιμετώπιση του προβλήματος «πρέπει να δούμε πράγματα έξω από αυτά που κάναμε μέχρι τώρα». Στο πλαίσιο αυτό, αναφέρθηκε σε προτάσεις που έχει καταθέσει το ινστιτούτο το οποίο διευθύνει, δίνοντας συγκεκριμένα παραδείγματα συνεργιών με άλλες χώρες. Η Δανία, για παράδειγμα, έχει μια πολύ οργανωμένη κτηνοτροφία. Υπάρχουν, τόνισε η κα Διαμαντοπούλου, και οι ευρωπαϊκοί πόροι και η απαραίτητη νομοθεσία για να εισάγουν οι έλληνες κτηνοτρόφοι αυτήν την τεχνογνωσία από τους δανούς συναδέλφους τους.
Ένα άλλο παράδειγμα είναι το Ισραήλ. Η χώρα αυτή, η οποία είχε χρεοκοπήσει το 1984, διαθέτει 6 εκατομμύρια στρέμματα καλλιεργήσιμης γης έναντι 36 εκατ. στρεμμάτων της Ελλάδας. Κι όμως και στις δυο χώρες οι καλλιέργειες αποδίδουν 7 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με την πρώην υπουργό Παιδείας, αυτό συμβαίνει επειδή η πανεπιστημιακή έρευνα στο Ισραήλ συνδέθηκε με την παραγωγή με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν στην έρημο της Μέσης Ανατολής ακόμη και υδατοκαλλιέργειες. «Η σύνδεση αυτή θεωρείται εδώ και πολλές δεκαετίες στην Ελλάδα ταμπού» επισήμανε.
Ο πρώην υπουργός Εργασίας Γιάννης Βρούτσης, τόνισε από την πλευρά του ότι το σοκ για την απασχόληση θα ήταν πολύ μικρότερο εάν είχαν γίνει οι απαραίτητες μεταρρυθμίσεις πριν από το ξέσπασμα της κρίσης, αλλά και ότι η ανεργία θα είχε ξεπεράσει το 30% εάν δεν είχαν προωθηθεί συγκεκριμένες μεταρρυθμίσεις τη διετία 2012-2014.
«Για πολλές δεκαετίες συντηρήσαμε μια αγορά εργασίας υπερρυθμισμένη και με πολλά βάρη. Για πολλά χρόνια ακούγαμε έντρομοι τον όρο «ευελιξία» όταν οπουδήποτε αλλού στην Ευρώπη ήταν κοινή πρακτική» σημείωσε ο κ. Βρούτσης συμπεριλαμβάνοντας στα χρόνια προβλήματα της αγοράς την πολυνομία («έχουμε ένα τεράστιο εργατικό δίκαιο» ανέφερε χαρακτηριστικά), το δικαίωμα υπουργικού βέτο στα σχέδια αναδιάρθρωσης μιας εταιρίας («ο υπουργός δεν συναινούσε στην απόλυση ενός αριθμού εργαζομένων για να γίνει αρεστός και έναν μήνα μετά έκλεινε όλη η επιχείρηση»), αλλά και στον συνδικαλιστικό νόμο («δεν μπορεί ένα υποσύνολο του υποσυνόλου των εργαζομένων να κηρύσσει απεργίες»).
Στις βασικές προκλήσεις που έχει απέναντί του ο ΟΑΕΔ, αναφέρθηκε τέλος η επικεφαλής του οργανισμού Μαρία Καραμεσίνη. Ο στόχος, σημείωσε, είναι να καταστεί ο οργανισμός σύγχρονη δημόσια υπηρεσία απασχόλησης από γραφειοκρατική που είναι σήμερα, να αναβαθμίσει τις δυνατότητες υλοποίησης πολιτικών απασχόλησης και αναδείξει τη λεγόμενη «συμβουλευτικότητα» μέσα από την εκπαίδευση των συμβούλων, την αύξηση του αριθμού τους (ως προς αυτό σχεδιάζεται η πρόσληψη 350 υπαλλήλων), την αναβάθμιση της διαδικτυακής του πύλης και του τηλεφωνικού του κέντρου, το οποίο, όπως είπε, δέχεται τουλάχιστον 1.000 κλήσεις την ημέρα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Κυριακή 5 Μαρτίου 2017

ΝΑ ΟΙ ΞΕΦΤΙΛΕΣ...ΔΩΣΤΕ ΟΝΟΜΑΤΑ!!!

“Φέσι” 700.000 ευρώ στη Βουλή από “κόκκινα” δάνεια 49 βουλευτών!

“Φέσι” 700.000 ευρώ στη Βουλή από “κόκκινα” δάνεια 49 βουλευτών!
Με 700.000 ευρώ έχουν φεσώσει τη Βουλή τουλάχιστον 49 πρώην και εν ενεργεία βουλευτές με τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια, που έχουν λάβει από τον προϋπολογισμό.
Να σημειωθεί ότι πρόκειται για άτοκα δάνεια των βουλευτών από την Βουλή, όχι από τραπεζικά ιδρύματα.
Σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο, το ζήτημα απασχόλησε πριν από λίγες ημέρες την αρμόδια Επιτροπή και αποφασίστηκε να προχωρήσουν στις απαραίτητες κινήσεις που προβλέπονται για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές.
Για τους οφειλέτες δόθηκε η δυνατότητα να μπουν σε ρύθμιση με 48 δόσεις, αλλά μόνο 13 από αυτούς μπήκαν στη σχετική ρύθμιση. Και αυτοί, πάντως, πλήρωσαν μόνο την πρώτη δόση, οπότε οι οφειλές τους κατέστησαν ληξιπρόθεσμες.
“Aλλοι 25 βουλευτές δεν έκαναν κάποια κίνηση για να μπουν στη ρύθμιση, αφήνοντας συνολικές ανεξόφλητες οφειλές 190.000 ευρώ.
Σε σύσκεψη που έγινε τις προηγούμενες ημέρες στο Κοινοβούλιο αποφασίστηκε να ξεκινήσει η διαδικασία για τα βουλευτικά «κόκκινα δάνεια» και οι υποθέσεις να προωθηθούν στην Εφορία, η οποία με τη σειρά της θα μπορεί να προχωρήσει σε κατασχέσεις λογαριασμών και σε κάθε άλλο ένδικο μέσο προκειμένου να διεκδικήσει το Δημόσιο τις οφειλές.

Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΕΙΝΑΙ!!!

54 χρόνια φυλακή σε δάσκαλο που ασελγούσε σε ανήλικα

54 χρόνια φυλακή σε δάσκαλο που ασελγούσε σε ανήλικα
Σε ποινή κάθειρξης 54 χρόνων καταδικάσθηκε σήμερα από το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Ηρακλείου, ο 53χρονος δάσκαλος, κατηγορούμενος για ασέλγεια σε βάρος ανήλικων παιδιών στην Ιεράπετρα Λασιθίου.
Ο 53 χρόνος, που δίδασκε σε δημοτικό σχολείο στην Ιεράπετρα, είχε συλληφθεί πέρυσι τον Φεβρουάριο μετά την καταγγελία των γονέων ενός 8χρονου κοριτσιού, βάσει υλικού από κάμερα που τοποθέτησαν και κατέγραψαν τις κινήσεις του στο δωμάτιο του παιδιού, ενώ στη συνέχεια ακολούθησαν και άλλες καταγγελίες σε βάρος του, για ασέλγεια ανηλίκων.
Η δίκη διεξήχθη κεκλεισμένων των θυρών και το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Ηρακλείου τον έκρινε ένοχο για τις 4 από τις 14 περιπτώσεις που κατηγορείτο, επιβάλλοντας του συνολική ποινή κάθειρξης 54 χρόνων, που συγχωνεύεται στα 25 χρόνια, και χωρίς η έφεση να έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα.

Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

ΚΡΑΥΓΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ!!!

ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΒΙΑΣ, ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗΣ ΚΑΙ ΑΚΡΑΙΑΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ

Θεσσαλία: Παιδιά καλούν μόνα τους στη γραμμή βοήθειας του Χαμόγελου του Παιδιού

Θεσσαλία: Παιδιά καλούν μόνα τους στη γραμμή βοήθειας του Χαμόγελου του Παιδιού
Η πληροφορία που έδωσε στην ΕΡΤ Λάρισας ο Γρηγόρης Λιογγαρίδης, συντονιστής του Χαμόγελου του Παιδιού στη Θεσσαλία, συγκλονίζει:
παιδάκια 6-7 χρόνων και μεγαλύτερα έχουν καλέσει μόνα τους στην 24ωρη γραμμή υποστήριξης του Χαμόγελου ζητώντας βοήθεια…
Από διάφορες περιοχές της Θεσσαλίας οι κλήσεις των παιδιών ανέφεραν καταστάσεις βίας, εγκατάλειψης αλλά και ακραίας φτώχειας…
«Η γραμμή 1056 λειτουργεί όλο το 24ωρο. Απαντούν μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα κοινωνική λειτουργός και ψυχολόγος. Σε ελάχιστα δευτερόλεπτα για να αισθανθεί αμέσως το παιδί που χρειάζεται βοήθεια, ότι είμαστε εδώ για αυτό. Με επιστημονικό τρόπο, με συγκεκριμένες ερωτήσεις και πάντα σε πολύ σύντομο χρόνο προσπαθούμε να καταλάβουμε πόσο επείγουσα είναι κάθε κατάσταση, ώστε να κινηθούμε αναλόγως.»
Το γεγονός ότι τα παιδιά καλούν τα ίδια όταν αισθανθούν ότι χρειάζονται βοήθεια επιβεβαιώνει την ανάγκη ύπαρξης ενός οργανισμού, όπως το Χαμόγελο του Παιδιού, τον οποίο να εμπιστεύονται.
Εκτός από τη στήριξη που παρέχει το Χαμόγελο του Παιδιού στη Θεσσαλία σε παιδιά σωματικά και συναισθηματικά κακοποιημένα, παραμελημένα, εγκαταλελειμμένα και φτωχά, έμφαση δίνεται στην πρόληψη και την ενημέρωση των ίδιων των παιδιών και ήδη στη Θεσσαλία έχουν ενημερωθεί 3000 μαθητές.
ΠΗΓΗ: ert.gr

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ!!!

Ξεσηκώθηκε η Λάρισα κατά των μαθημάτων για τρανσέξουαλ

Ξεσηκώθηκε η Λάρισα κατά των μαθημάτων για τρανσέξουαλ
Ανακοίνωση διαμαρτυρίας για τα σχέδια του Υπουργείου Παιδείας  σχετικά με την καθιέρωση θεματικών εβδομάδων στα σχολεία, 
και ειδικά για την ενότητα «Έμφυλες Ταυτότητες» εξέδωσαν 
σύλλογοι της Λάρισας. Σε αυτήν αναφέρουν χαρακτηριστικά:
...
«Με εγκύκλιό του χαρακτηρισμένη ως εξαιρετικά επείγουσα το 
Υπουργείο Παιδείας προωθεί σε όλα τα Γυμνάσια της πατρίδας μας την υλοποίηση Θεματικής Εβδομάδας με θέμα «Σώμα και Ταυτότητα». Οι θεματικοί άξονες του συγκεκριμένου προγράμματος είναι: α) 
διατροφή και ποιότητα ζωής, β) πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων, και γ) έμφυλες ταυτότητες.
Σε αντίθεση με τους δύο πρώτους άξονες, ο τρίτος έχει
 προκαλέσει θύελλα διαμαρτυριών, καθώς προβλέπει την 
ενημέρωση των μαθητών σε καινοφανείς θεματικές όπως 
«Βιολογικό και κοινωνικό φύλο» και«Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα».
Διαβάζοντας κανείς για τις θεωρίες περί κοινωνικού φύλου και
 έμφυλων στερεοτύπων και εξετάζοντας το σχετικό εκπαιδευτικό
 υλικό που έχει ετοιμαστεί και διατίθεται από τον ιστότοπο του 
Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), μπορεί να 
αποκτήσει αρκετά σαφή εικόνα για το περιεχόμενο του 
συγκεκριμένου θεματικού άξονα.
Εκείνο που με απλά λόγια υποχρεώνονται να διδαχθούν τα παιδιά
ας είναι ότι κάθε άνθρωπος εκτός από το βιολογικό του φύλο έχει
αι ένα άλλο φύλο, το «κοινωνικό», το οποίο δικαιούται να 
προσδιορίσει σύμφωνα με την επιθυμία του. Μάλιστα κατά τον προσδιορισμό του κοινωνικού του φύλου ο έφηβος πρέπει να 
γνωρίζει ότι δεν περιορίζεται από το βιολογικό του φύλο. Έτσι 
π.χ. ένα αγόρι που αντιλαμβάνεται ξεκάθαρα πως το βιολογικό 
του φύλο είναι εκείνο του άνδρα, έχει κάθε δικαίωμα να επιλέξει 
ως κοινωνικό του φύλο εκείνο της γυναίκας. Άλλωστε όσα η 
κοινωνία μας αναγνωρίζει ως συμπεριφορές ή ρόλους των φύλων 
αποτελούν στερεότυπα και για το λόγο αυτό πρέπει να 
αποδομηθούν. Αξίζει μάλιστα ο έφηβος να δοκιμάσει την
 οικειοποίηση στερεοτύπων του άλλου φύλου, ώστε να 
ανιχνεύσει καλύτερα σε ποιο φύλο προτιμά να ανήκει. Έτσι 
καλούνται π.χ. τα αγόρια «να δοκιμάζουν πώς είναι να στέκονται 
α περπατάνε και με τα παπούτσια της μαμάς, να δοκιμάζουν τα
 ρούχα και τα κοσμήματα της αδελφής τους» (από το σχετικό 
υλικό του Ι.Ε.Π.).
Εάν μάλιστα οι γονείς αντιληφθούν τέτοιες συμπεριφορές εκ
 μέρους του παιδιού τους, δεν πρέπει να δείξουν έκπληξη ή να 
αντιδράσουν, καθώς κάτι τέτοιο συνιστά «ομοφοβική» ή 
«τρανσφοβική» αντιμετώπιση. Γι’ αυτό εξάλλου ο ίδιος άξονας
 της Θεματικής Εβδομάδας προβλέπει την ενημέρωση των 
γονέων σχετικά με την «Ομοφοβία και τρανσφοβία στην 
κοινωνία και στο σχολείο».
Δεν είναι δύσκολο να εννοήσει κανείς σε ποιες ατραπούς
 εξωθούνται τα παιδιά μας με τις θεωρίες αυτές. Δεν είναι 
άλλωστε τυχαίο το γεγονός ότι η Κοινότητα LGBTQ (Λεσβιών, 
Ομοφυλοφίλων, Αμφιφυλοφίλων, Διεμφυλικών, και Κουήρ)

 Νέων Αθήνας έσπευσε να «χαιρετίσει την έκδοση της συγκεκριμένης εγκυκλίου και να συγχαρεί το Υπουργείο Παιδείας για την κίνησή
 του αυτή».
Ας αναλογισθούμε όμως:
α) Δεν είναι φανερό ότι οι θεωρίες αυτές παραβλέπουν τη
 φυσιολογία του ανθρώπινου σώματος και εναντιώνονται στην
 ίδια την ανθρώπινη οντολογία; Αλήθεια, με τέτοια μαθήματα 
εκπληρώνει η παιδεία τη Συνταγματική της αποστολή για ηθική 
αγωγή των Ελλήνων; Ή μήπως η εφαρμογή τέτοιων 
προγραμμάτων οδηγεί τη νεολαία μας στην ηθική εξαχρείωση;
β) Αν στην κρίσιμη ηλικία της προεφηβείας και εφηβείας, καθώς 
 παιδί αρχίζει να συνειδητοποιεί την ταυτότητά του, του
 ενσπείρουμε την αμφιβολία για το ποια είναι η ταυτότητά του 
αυτή, μπορούμε άραγε να κατανοήσουμε το μέγεθος του 
υπαρξιακού κλονισμού που του προκαλούμε; Και σε περίπτωση 
που κάποιος έφηβος μέσα στην ανωριμότητα της ηλικίας του
 επιλέξει να αυτοπροσδιορίζεται με το αντίθετο από το βιολογικό
 του φύλο, μπορούμε να νοιώσουμε το διχασμό προσωπικότητας
 που στο εξής βιώνει;
Αλήθεια, ποια μεγάλη πρόκληση είναι σε θέση να αντιμετωπίσει
 στη ζωή του ένας άνθρωπος που αδυνατεί να βασιστεί εσωτερικά

σε μια στερεή ταυτότητα του «εγώ» του; Έτσι διαπλάθουμε
 «ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες», όπως επιτάσσει το
 εθνικό μας Σύνταγμα, ή μήπως με τον τρόπο αυτό παράγουμε 
χειραγωγήσιμα ανδράποδα; Μήπως από τέτοια προτιμούν κάποιοι
α συγκροτείται στο μέλλον η κοινωνία μας;
γ) Μήπως πίσω από την προώθηση των θεωριών αυτών 
κρύβονται και οικονομικά συμφέροντα, που αποσκοπούν στην κερδοφορία από τις διαδικασίες αλλαγής φύλου; Και θα 
επιτρέψουμε ποτέ να καταντήσουν τα παιδιά μας ελεεινά 
αθύρματα στα χέρια τέτοιων συμφερόντων;
Οι θεωρίες περί κοινωνικού φύλου και έμφυλων στερεοτύπων
 είναι παντελώς ξένες προς την παράδοσή μας, την πίστη μας, τα
 ήθη και τα έθιμα του λαού μας, τους θησαυρούς αυτούς στους
 οποίους στηρίζεται το Έθνος μας και στους οποίους οφείλει να 
επιστρέψει η Παιδεία μας, αν θέλουμε ο τόπος αυτός να 
επανέλθει σε πορεία προόδου αντάξια της Ιστορίας του.
Για τους λόγους αυτούς:
Ζητούμε να αποσυρθεί ο θεματικός άξονας για τις «Έμφυλες Ταυτότητες» και να εγκαταλειφθεί κάθε ανάλογος σχεδιασμός.
Καλούμε τους καθηγητές Γυμνασίου, που εξακολουθούν με 
υψηλό αίσθημα ευθύνης να επιτελούν το λειτούργημά τους, να 
μη δεχθούν να γίνουν συνεργοί στα μηχανεύματα για 
ψυχοσωματικό εκφυλισμό των παιδιών μας, αλλά να 
αντιδράσουν, λαμβάνοντας συλλογικά την απόφαση να μη 
συμπεριλάβουν τον συγκεκριμένο θεματικό άξονα στον
 προγραμματισμό της Θεματικής Εβδομάδας του σχολείου τους.
Καλούμε τους γονείς των μαθητών Γυμνασίου να εκφράσουν
 στον Διευθυντή του σχολείου των παιδιών τους την αντίθεσή
 τους στην υλοποίηση του άξονα για τις «Έμφυλες Ταυτότητες», 
να κινητοποιήσουν τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων σε κοινή 
αντίδραση, καθώς επίσης να καταθέσουν στο σχολείο Δήλωση
 Απαλλαγής των παιδιών τους από την παρακολούθηση του 
συγκεκριμένου άξονα, ασκώντας δικαίωμά τους που προβλέπεται
πό την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου
 (ΕΣΔΑ). Τη Δήλωση Απαλλαγής μπορούν οι γονείς να την
 αναζητήσουν στο Διαδίκτυο.
Καλούμε όλους τους σκεπτόμενους συμπολίτες μας να 
διαμαρτυρηθούν για το επιχειρούμενο ατόπημα. Η σιωπή 
ισοδυναμεί πλέον με συνενοχή.
ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ:
Σύλλογος Πολυτέκνων Λαρίσης και Περιχώρων
Ένωση Θεολόγων Λάρισας
Ενωμένη Ρωμηοσύνη
Γ.Ε.Χ.Α. (Γονέων Ένωσις «η Χριστιανική Αγωγή») Λάρισας
Χριστιανική Εστία Λάρισας «Ο Απόστολος Παύλος»
Χριστιανική Ένωση Επιστημόνων Λάρισας
Σύλλογος Ορθοδόξου Ιεραποστολικής Δράσεως «Ο Μέγας 
Βασίλειος»
Φιλανθρωπικό Σωματείο «Ιωάννης ο Χρυσόστομος»
Ορθόδοξος Ιεραποστολικός Σύλλογος «Πορεία Αγάπης»
Σύλλογος Ορθοδόξου Εξωτερικής Ιεραποστολής «Ο Απόστολος Βαρνάβας»
(vimaorthodoxias)